Dag 1 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Henk Voorden - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Henk Voorden - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Henk

29 September 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Dag 1. 29-9-2014.

Na een redelijke nachtrust zijn we door de pendelbus naar Schiphol gebracht.
Door een fout bij het zelf inchecken zijn we persoonlijk geholpen en zodoende snel door de incheckbalie en douane. Mooi.
Daarna even ontbeten en wat gewinkeld, nu zitten we te wachten bij gate F4 om de Boeing 777 te boarden. En dan de vlucht van ruim 11 uur ondergaan, ben benieuwd.
We zijn om 10:35 opgestegen en om 21:15 landen we op het vliegveld van Johannesburg. Het was een rustige maar lange vlucht, maar ja je moet er iets voor over hebben, toch?
Daar aangekomen even de formaliteiten van Fox doorstaan, dat hoort er nou eenmaal bij, en dan hup, naar het hotel. Het eerste hotel waar we twee nachten blijven heet het Indaba Hotel.
Het is nu 23:50 uur, we zijn aardig moe dus gaan lekker slapen, morgen weer vroeg op en gaan we naar Pretoria en Soweto.

• 30 September 2014 - 00:22

Marcel Andriessen:

De mooie trip is nu echt begonnen. Heel veel plezier en geniet ervan saampies.

• 30 September 2014 - 00:32

Diana:

Veel plezier, ben benieuwd naar jullie verhalen.. :-)

• 30 September 2014 - 01:59

John:

heb je de Big Five al gezien?

• 30 September 2014 - 06:40

Petra Dozeman - Van Der Hulst:

Hele fijne vakantie! Groetjes, Petra

• 30 September 2014 - 11:53

Coby:

Leuk
    Ben zo benieuwd welke dieren jullie allemaal gaan zien !!!