Dag 3 - Reisverslag uit Dullstroom, Zuid-Afrika van Henk Voorden - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Dullstroom, Zuid-Afrika van Henk Voorden - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Henk

07 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Dullstroom

Om 6 uur gewekt en 6:45 aan het ontbijt.
Half uitleg door Susan de reisleidster over het verloop van de komende dagen in het Kruger Park. Lekker in de schaduw, wel een beetjes fris zo vroeg in de ochtend. Maar later in de zon maakt weer een hoop goed.
We vertrekken naar Ohrigstad via de plaatsen Witbank, Middelburg en Dullstroom om aan te komen in een privé reservaat waar we overnachten in een lodge.
Onderweg van heerlijke lunch genoten, een echt Afrikaans gerecht Boboti, heerlijk.
'S middags aangekomen in ons overnachtingsadres waarna we om half vijf in een open 4WD op zoek gingen naar diverse dieren. We hebben giraffen, buffels, springbokken, sabelantilope en zwijnen gezien. Geweldig om die beesten zo van dichtbij te zien. Daarna weer heerlijk gegeten met een wijntje en weer vroeg naar bed. De lodge waar we overnachtten was een hele ervaring, het ligt midden in het reservaat tegen een berg opgebouwd. Een prachtig uitzicht van uit de kamer.