Dag 12, 10 oktober - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Henk Voorden - WaarBenJij.nu Dag 12, 10 oktober - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Henk Voorden - WaarBenJij.nu

Dag 12, 10 oktober

Blijf op de hoogte en volg Henk

10 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Vandaag vertrekken we richting de Wild Coast. Het wordt en dag in de bus want we moeten een flinke afstand overbruggen.
Onderweg bezoeken we het Mandela Museum, ook weer interssant, trouwens alles is interssant van deze man. Tijdens deze stop moest ook nog even de bus gerepareerd worden, die was een onderdeel verloren.
Door dat gedoe met die bus lopen we achter op schema en komen dus laat aan op ons overnachtingsadres. De enige toegangsweg naar dit resort is een smalle hobbelige weg dwars door de bergen heen, op zich niet zo erg maar als het regent en het wordt donker is het toch wat minder. Maar goed, uiteindelijk toch zonder kleerscheuren aangekomen. We hebben een mooi ruim huisje, even opfrissen en daarna aan het diner, was weer lekker.
Omdat we morgen een vrije dag hebben blijven we allemaal aan de bar hangen en nemen er nog een, gezellige muziek en dansen en laat naar bed. Er zijn morgen wel excursies maar wij hebben besloten om daar niet aan deel te nemen en een heerlijke relax dag te houden. Truste tot morgen.